Оперативная печать


Ультрафіолетовий друк (UV друк)

Ультрафіолетовий друк (UV або УФ друк) – є різновидом струминного друку з використанням УФ-отверждаемого чорнила, фотополімеризація відбувається під впливом ультрафіолетового випромінювання, в результаті на поверхні матеріалу, що запечатується, утворюється плівка (інформаційний шар). Такі фарби значно стійкіші до вицвітання, насиченіші за кольором, дозволяють друкувати зображення з високою роздільною здатністю. Друк проводиться на рулонних та твердих листових матеріалах. УФ чорнила забезпечують яскраве та насичене зображення, фарби не вигоряють, не потрібна захисна ламінація.
Рулонний матеріал – плівка, банер, шпалери, полотно, тканина.
Листові матеріали – ПВХ, акрил, полістирол, композит, пенакартон, гофрокартон, скло, дерево.
Основні характеристики під час друку:
Ширина друку – 3200 мм
Товщина об’єктів для друку до 50 мм.
Роздільна здатність 720 dpi, 1080 dpi, 1440 dpi.
Продукція використовується у зовнішній рекламі, а також для виготовлення POS-продукції для вулиці та приміщень. Вивіски, об’ємні літери, стенди, POS обладнання, презентери, мобайли, інформаційні стенди, торгові стійки та стелажі, дисплеї, ростові фігури та багато іншого.

Ультрафіолетовий друк на тканині (frontlit, backlit) Завдяки своїм світлорозсіюючим властивостям використовують як рекламний носій при виготовленні Lightbox (світловий короб). Друк на тканині використовується для проведення рекламних кампаній (рекламні конструкції, пано), при оформленні фасадів, вітрин, брендування стін та колон. Зображення можна без особливих складнощів міняти на нове, а старе використовувати за потреби. Заміна зображення проста і проводитись без участі монтажників. Простота зберігання, заміни зображення, невелика вага, яскрава та насичена передача кольорів, можливість використання попередніх сюжетів – робить цю продукцію однією з найперспективніших для застосування на рекламному ринку.

Ультрафіолетовий друк на пластику (ПВХ)

(ПЕТ, ПВХ спінений, ПВХ жорсткий, акрил прозорий, молочний, кольоровий та полістирол)

Друк проводиться на широкоформатних планшетних плоттерах.
Дана продукція використовується для виготовлення:
– інформаційних стендів, покажчиків, табличок, рубрикаторів;
– зовнішньої реклами (вивіски, лайт-бокси, торгове обладнання);
– ростових фігур;
– рекламних конструкцій для зовнішнього та внутрішнього використання.
Рекламний виріб з ПВХ (пластика) має високу стійкість до вологи, не вигорає (гарантія 5 років), має високу міцність (на відміну від паперу та плівки), має насичену кольоропередачу та фотографічну якість друку до 1440 dpi.
Друк на ПВХ (пластику) є одним із перспективних розробок над ринком широкоформатного друку. Висока вогнестійкість УФ Друк на ПВХ активно використовується для виробництва конструкцій, що світяться, як для зовнішнього, так і інтер’єрних світлових коробів і панелей. Всі вироби безпечні та нешкідливі. Дана продукція користується попитом, що постійно зростає, і на даний час є однією з найбільш затребуваних.
Ультрафіолетовий (UV) друк на банері

(frontlit, blackout backlit).

Нова, практична, оптимальна у використанні технологія широкоформатного друку. Ультрафіолетовий (UV) друк є одним з найякісніших видів друку на банері.
Основними перевагами UV друку на банері від інших видів друку є:
– Насичена кольорова передача зображення з високою роздільною здатністю друку до 1440 dpi.
– Висока зносостійкість до фізичних та ультрафіолетових впливів (гарантія на експонування зображення до 10 років).
– Екологічність. Особливо важливо при використанні усередині приміщень. Продукція не має запаху та не виділяє шкідливих випарів при експонуванні.
Ультрафіолетовий друк на плівці

 (оракал)

Продукція, надрукована на плівці, використовують для оформлення вітрин, торгового обладнання, фотозон, підлогових локацій, а також для брендування автомобільного транспорту. Не потрібна захисна плівка.

Ультрафіолетовий друк на шпалерах та полотні Один з небагатьох видів друку дозволяє досягати високої кольоропередачі, яскравості, насиченості кольорів, все це досягається завдяки оптичній щільності UV-чорнила.
UV друк фарби не містять сольвент та розчинників, не мають запаху, екологічно безпечні. Все це дозволяє називати UV друк кращою технологією виробництва інтер’єрної поліграфії.
Використання UV друку на шпалерах і полотні – є безальтернативним варіантом для використання всередині приміщень (інтер’єру).

Інтер’єрний (Екосольвентний) друк

Екосольвентний друк – це сучасний, надійний та безпечний вид друку за допомогою чорнила з низьким вмістом летких органічних сполук. На відміну від пігментного чорнила та чорнила на водній основі такі чорнила можуть бути використані для друку безпосередньо на вінілові поверхні. Чорнило відрізняється слабким запахом або його відсутністю, містить мінімально допустиму кількість шкідливих для екології та людини розчинників. Популярність даного друку пояснюється дуже високою якістю друку, завдяки чому зображення виглядає чітко та яскраво. Дозволяє друкувати з високою роздільною здатністю (1440 dpi), що забезпечує інтер’єрну та фотографічну якість.
Інтер’єрний друк використовують для виготовлення об’єктів зовнішньої реклами, а також для виробництва постерів, фотошпалер, картин та інших предметів, які використовуються для оформлення інтер’єру.
Основні характеристики під час друку:
Ширина друку – 3200 мм
Роздільна здатність 720 dpi, 1080 dpi, 1440 dpi.

Інтер’єрний друк на банері

односторонній (frontlit), двосторонній (blackout), на просвіт (backlit).

Рекламна широкоформатна продукція, надрукована на банері – є однією з найпопулярніших рекламних виробів, що використовуються для експонування в інтер’єрній та зовнішній рекламі. Стійкість до різних погодних умов та міцність в експонуванні забезпечує тривалий термін служби такої реклами.

Інтер’єрний друк на папері

(city папір, фото бумага, blueback)

Рекламні вироби, надруковані на папері, використовуються для створення постерів, плакатів та рекламних афіш. При виготовленні рекламної продукції використовують такі види паперу:
– сіті папір (для експонування в рекламних конструкціях з підсвічуванням);
– blueback (стійкість до вологи робить його не замінним для друку постерів та плакатів).
Интерьерная печать на пленке

 (оракал, плівка one vision)

Продукція, надрукована на плівці, використовують для оформлення вітрин, торгового обладнання, фотозон, підлогових локацій, а також для брендування автомобільного транспорту. Для захисту від фізичних впливів зображення може бути захищене спеціальною плівкою (матовою або глянсовою).

Інтер’єрний друк на полотні та шпалерах Продукція на полотні та шпалерах – це унікальна можливість створювати неповторні елементи (картини, пано, скіналі, фото зони) для оформлення інтер’єру. Надруковане зображення можна обробляти спеціальним покриттям (гелем, лаком), яке надає продукції особливий колаж (ефект старіння для картин, ефект фарби тощо).

Цифрова поліграфія

Цифрова (оперативна) поліграфія – оперативне виготовлення друкованої листової продукції.
Оперативність досягається за допомогою сучасного “цифрового” обладнання, яке дозволяє друкувати безпосередньо з електронних носіїв (файлів).
Цифрова поліграфія передбачає використання технології прямого друку (без кольороподілу та виведення плівок як при офсетному друку), що в рази збільшує швидкість друку, при цьому якість друку можна порівняти з офсетною якістю. Все це дає можливість отримувати готову продукцію «день на день».
Основна продукція цифрового друку:
– листівки, брошури, бланки, флаєри;
– каталоги, річні звіти, презентації;
– Наклейки, бейджі, папки.
Зупинивши свій вибір на цифровому друку, ви суттєво економите свій час та нерви.
Цей вид друку особливо потрібний за умови невеликого тиражу друкованої продукції.